مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 خرداد 1403 ساعت 20:112024-06-20اقتصادي

 1800 میلیارد ریال پروژه عمرانی در شهرک های صنعتی استان سمنان افتتاح می شود


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان از آمادگی افتتاح 13 پروژه عمرانی و زیربنایی با اعتبار بیش از یک هزار و 800 میلیارد ریال همزمان دهه تولید و تجارت( یکم تا دهم تیرماه) و در چله شهدای خدمت خبر داد.

- ایسنا/سمنان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان از آمادگی افتتاح 13 پروژه عمرانی و زیربنایی با اعتبار بیش از یک هزار و 800 میلیارد ریال همزمان دهه تولید و تجارت( یکم تا دهم تیرماه) و در چله شهدای خدمت خبر داد.

محمدرضا باقری 31 خردادماه افزود: 44 واحد کارگاهی شامل؛ 10 واحد سوله کارگاهی در شهرک صنعتی ایوانکی، 24 واحد سوله های کارگاهی دانش بنیان در شهرک صنعتی سمنان و احداث 10 واحد سوله کارگاهی در شهرک صنعتی شاهرود در این ایام بهره برداری می شود.

وی بیان کرد: اجرای خط تغذیه گاز به طول 2.

7 کیلومتر در شهرک صنعتی شاهرود و شبکه توزیع گاز و ایستگاه TBS در شهرک صنعتی شاهرود از دیگر پروژه های قابل افتتاح در چهلمین روز درگذشت شهدای خدمت است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان در ادامه تصریح کرد: در دهه تولید و تجارت امسال، شاهد بهره برداری از مخزن هوایی فلزی 200 مترمکعبی در شهرک صنعتی شاهرود و منبع بتنی 2 هزار مترمکعبی در شهرک صنعتی گرمسار خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 1800 میلیارد ریال پروژه عمرانی در شهرک های صنعتی استان سمنان افتتاح می شود

 1800 میلیارد ریال پروژه عمرانی در شهرک های صنعتی استان سمنان افتتاح می شود